vrijdag 20 februari 2009

Nog één week


Had ik net het hele verhaal getypt, valt alles weg en kan ik opnieuw beginnen :blablabla:


In elk geval gaan we a.s. donderdag Bruno ophalen. De hondjes zijn gisteren gechipt en eergisteren ingeënt. Zondag komt er nog iemand van de HSC om te keuren en daarna mogen ze naar hun nieuwe baasjes. Wij zijn er helemaal klaar voor!

Zonet bij de dierenwinkel geweest en alvast puppybrokken gekocht en nog een paar speeltjes. Wat kun je veel kopen (als je dat wilt) het lijkt echt wel op een babywinkel.
Ik was bescheiden en heb alleen een bijtring en een Kong Wubba (geel) gekocht. En nog wat lekkers voor Saartje, maar dat mag ze eigenlijk nog niet weten :#

Ik ben heel benieuwd hoe het straks gaat als ik moet werken :typing: . Misschien heb ik wel helemaal geen tijd meer voor het werk. Zit ik gewoon de hele dag met de :dog: te knuffelen. Zal mijn baas leuk vinden. Gelukkig heb ik nu een thuiswerkplek en kan ik eventueel 's avonds de schade nog inhalen, gaat helemaal goed komen dat weet ik zeker.

Ik laat het nog weten hoe het allemaal verder gaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten