woensdag 6 januari 2010

Verjaardagsfeestje leuk / saai ???

Vandaag is Bruno dan één jaar :candle: ! Maar feest is er eigenlijk niet bij, want hij laat vandaag wel echt merken dat hij ouder begint te worden. Vanaf het moment dat wij thuis zijn (15.00 uur) ligt hij in de bench te slapen 

Ik weet natuurlijk wel waar dit door komt. Op woensdag ga ik altijd naar Doesburg om op te passen. Omdat ik bang was dat het vanmorgen glad zou zijn en ik dan in de spits naar Doesburg moest rijden, had ik bedacht om gisterenavond alvast te gaan en dan daar te slapen. Ook Bruno moest natuurlijk mee. Het slapen ging prima, ik heb hem maar heel even horen piepen, daarna de hele nacht niks meer gehoord. Vanmorgen op de gewone tijd opgestaan en uitgelaten. Maar zo'n hele dag bij kinderen is voor Bruno toch elke keer wel erg vermoeiend. Daarom zoekt hij als wij thuiskomen meteen zijn eigen plekje op om maar eens lekker bij te slapen. 
Dus ik kan geen mooiere foto van het feestvarken maken dan dit :sleeping: . Het echte 'staatsieportret' moet dus nog maar even wachten. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten