dinsdag 4 mei 2010

Uitslag Ritsdag

Vandaag kwam er een brief van de Hollandse Smoushondenclub. Ik heb het gescand maar het is niet te lezen hier zie ik wel. 









Ik zal de belangrijkste punten opnoemen. 

Bij uw hond zijn wij blij met de volgende eigenschappen: 
vachtstructuur 
oordracht 
bouw 

Niet volgens de officiĆ«le raskenmerken zijn: 
lang en gestekt hoofd 
weinig garnituur 

We zouden het zeer op prijs stellen als we de gelegenheid krijgen ook de gedragseigenschappen van uw hond op een gedragstest te kunnen beoordelen. 

Aangezien een zusje lijdt aan "patella-luxatie" een afwijking waarbij de kniepees niet goed in de daarvoor bestemde groeve loopt, zou ik u willen vragen dit bij uw hond door uw dierenarts te laten onderzoeken en mij het resultaat te berichten. 
Indien hij hiervan geen last heeft, hopen wij dat u ook uw hond voor de fokkerij zal inzetten conform de afspraken die gemaakt zijn voordat u uw hondje kon kopen. 
Mochten er zich in de toekomst onverhoopt (andere) gezondheidsproblemen bij uw hond voordoen, wilt u ons hiervan dan zo spoedig mogelijk in kennis stellen? 

Nou dat was het verhaal, dus waarschijnlijk krijgt Bruno wel nakomelingen ... 

:dog: :dog: :dog: :dog: :dog: :dog: :dog: :dog:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten