dinsdag 1 november 2011

Gezins uitbreiding


Vanmiddag zijn Karin en ik naar Mill gereden omdat daar een nestje was met 5 Hollandse Smous pups, allemaal reutjes. We kregen hierover vorige week een telefoontje met de melding dat wij voor een van de pups in aanmerking komen, omdat we nu bovenaan de wachtlijst stonden.

Mama smous Tooke is echt een goeie moeder hebben we gezien. Ze zorgt erg goed voor haar kleintjes en ze is ook erg aanhankelijk. Ik was haar aan het aaien en als ik mijn hand even terug trok om een van de pups te aaien dan stootte ze met haar snuit tegen mijn hand, alsof ze zeggen wilde; ga door.

De pups zijn zo lief en lekker mollig.
Over een week of 4 gaan we kijken hoe ze gegroeid zijn




Jammer dat ze zo ver weg wonen, de heenreis duurde 1,5 uur en de terugreis 2,5 uur dank zij de files rondom Arnhem.

Bruno had heel goed in de gaten dat we 'vreemde luchtjes' bij ons hadden toen we thuis kwamen. Ik ben wel heel benieuwd hoe het straks zal gaan met die 2 samen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten