maandag 20 augustus 2012

Zomer en erg warm

Iedereen weet het natuurlijk nog wel hoe warm het gisteren was. Om de honden een beetje verkoeling te geven had ik een klein zwembadje met water neergezet. Bruno vindt het maar niks, maar als ik met een balletje gooide dan vond Sam het heel erg leuk om er achteraan te springen. Hij doet dit op een heel grappige manier. Hij springt met zijn voorpoten in het badje en terwijl zijn achterpoten nog in de lucht vliegen pakt hij het balletje in zijn bek. Het lijkt een soort handstand. Af en toe heeft hij zo veel vaart dat hij bijna overslaat. Gelukkig is dat laatste niet gebeurd.



Af en toe kwam Bruno wel een kijkje nemen maar hij kon er echt de lol niet van inzien.


Eigenlijk had ik gisteren ook wel zin om eens weer lekker languit in zo'n bad te liggen. Maar helaas hadden we ons zwembad achtergelaten in het vorige huis omdat ik verwachtte dat hier niet genoeg ruimte zou zijn.
Vandaag heb ik een nieuw bad gekocht voornamelijk voor de honden en als het nog een keer 30 graden of meer word natuurlijk voor mezelf.
Het bad is groter dan ik verwachtte, het was de enige die ze nog hadden, dus keus had ik niet. Het vervelendst was dat het erg lang duurde voordat er genoeg water in zat.
Om 5 uur na mijn werk natuurlijk meteen uitproberen of Sam&Bruno het wel wat vonden.
Hieronder het resultaat in een paar foto's:
Sam vindt het heel leuk

Kijk mij eens....

Ik durf zelfs te springen

Sam het model...


Bruno snapt nog steeds niet wat er leuk is aan water

Als je nat bent moet je natuurlijk even in het zand rollen
Als je na het rollen in het zand in het bad gaat krijgt het water een andere kleur. Bruno  is een handje geholpen, hij ging niet uit zichzelf

Ik wil er uit!!!!!

                                                                                                                   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten