zaterdag 28 januari 2012

Genieten van een prachtige vrije zaterdag


Vanmorgen vroeg hebben we al lekker gewandeld met zijn 3-tjes. Jammer genoeg was ik vergeten om het fototoestel mee te nemen. Het zag er zo mooi uit, de zon net op en de grond overal nog wit bevroren.
Sam&Bruno maakt dat niet uit, ze hebben gewoon lol als ze lekker samen kunnen rennen en ravotten. Gelukkig kan dat hier (achter de watertoren) ook uitgebreid. Er was niemand in de buurt en ik durfde ze dan ook lekker los te laten lopen.
Sam doet alles wat Bruno doet en dat is een grappig gezicht. Bruno vindt het altijd leuk om tegen de wallen langs het pad op te lopen zodat hij een beter uitzicht heeft. Sam wil dat natuurlijk ook, maar soms is het gewoon een beetje te hoog en dan valt hij bijna achterover weer naar beneden. Ook van die wal afkomen is nog niet zo gemakkelijk als je van die korte pootjes hebt, hij maakt dan ook erg grappige duikelingen. Ik hoop dat ik het nog een keer kan vastleggen op film.
Toen we weer thuis waren hebben de heren samen lekker geslapen tot een uur of half 2 en omdat het nog steeds zo'n lekker weer is, besloot ik om nog maar een keer te gaan, maar dan de iets grotere ronde. Wel was ik bang dat Sam het niet zou kunnen volhouden.
Onderweg heel mooie foto's gemaakt. Uiteindelijk viel het voor wat betreft het uithoudingsvermogen van Sam erg mee, hij liep de hele weg dapper mee, ik kon niet aan hem merken dat hij moe was. Nu liggen ze beide weer heerlijk te slapen.





Nog meer foto's in het Picasa webalbum

Nog een paar foto's hoe het er bij ons uit ziet als Sam&Bruno  merken dat Karin thuiskomt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten