zondag 11 januari 2009

Survival

Gisterenavond (zaterdag) hebben we toch besloten om vandaag (zondag) de puppy's te gaan bewonderen. Dus vanmorgen om half 11 gingen Rianne, Karin en ik vol goeie moed op weg naar Nieuwleusen. Dank zij de Tom-Tom was het vinden van het huis van Saartje geen enkel probleem. 

Er was nog een toekomstige eigenaar van een van de teefjes. Hij was door zijn ouders tegen zijn zin in 'meegenomen' maar hij wist helemaal niet waar hij naar toe ging.. Dat is een leuke verrassing als dan blijkt dat je een puppy krijgt. Ze stonden al bijna 3 jaar op de wachtlijst dus nu is het daar ook tijd voor een feestje:banana: 

En ohhhhh wat schattig die 8 puppy's bij hun moeder. 
Saartje heeft een ontzettend aardige bazin en baas en onder het genot van een kopje koffie hebben we een beetje kennis met elkaar kunnen maken. 
Toen Saartje even naar buiten was voor haar plasje mocht ik een van de pups vasthouden... zooo leuk!!!! 


Nu denk je natuurlijk, 'wat heeft dat met Survival te maken' dat vertel ik nu. 
Na een uurtje besloten we om maar weer eens richting Aalten te gaan. Rianne had nog een verjaardag en wilde niet zo laat thuis zijn. Maar we zaten nog geen 5 minuten in de auto toen er lampjes begonnen te knipperen en een akelige pieptoon ons dwong om meteen langs de kant van weg te stoppen. Rianne is dankzij DaniĆ«l (:worship: ) op alles voorbereid en wilde dan ook de olie (die ze natuurlijk bij zich heeft) bijvullen. Toen bleek dat de olie gelekt had, hebben we toch maar de ANWB gebeld. Na een uur onze variatie; ik-zie-niet-wat-jij-ook-niet-ziet-en-het-is-geel en ontelbare keren het liedje; I wanna move.. gezongen te hebben, heel veel gezeur van; 'ik heb het koud' tot 'ik moet plassen' en 'ik heb zo'n honger' (gelukkig had ik een pakje Sultana's in mijn 'survival-kit), kwam dan eindelijk de gele wagen. 

Nadat we ontzettend goed geholpen zijn door de meneer van de wegenwacht (ik ben zijn naam vergeten sorry) moesten we nog langs een tankstation om weer nieuwe olie te halen (en te plassen natuurlijk) en daarna konden we eindelijk richting Aalten waar we om kwart voor 5 aankwamen i.p.v. half 3 wat de planning was. 

Maar het was de moeite waard hoor. Wat leuk om die puppy's in het echt te zien. Toch nog weer veel leuker dan alleen op foto's. 

De foto's en het filmpje worden nog geupload, dan kun je ze zelf bewonderen. 

wordt vervolgd 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten