vrijdag 9 januari 2009

Goed nieuws

Gisterenmiddag (8 jan.) om 13.00 uur werd ik op mijn werk gebeld door Karin. Of ik mevrouw Van der Giesen wilde terugbellen. Helemaal blij deed ik dat dus meteen. Ze vertelde dat er dinsdag (6 januari) een nestje was geboren met 4 reuen en 4 teven en dat wij in aanmerking kwamen voor een reu. Helemaal geweldig. 's Avonds meteen de eigenaar van Saartje, de moeder gebeld. Op dat moment waren ze net de pups aan het wegen. 
Omdat ik natuurlijk erg nieuwsgierig was vroeg ik of er al foto's waren en of ik die per e-mail kon krijgen. en ja hoor, even later had ik de eerste 7 foto's in mijn bezit. Meteen doorgemaild naar de kids natuurlijk. 
Iedereen is helemaal door het dolle heen. Anderhalf jaar wachten totdat we aan de beurt waren en nu is het dan eindelijk zo ver. Alleen duurt het nu nog 7 weken voordat hij echt komt. Tanja wil graag dat we hem Bruno gaan noemen, ik vond de naam eerst te groot voor zo'n schattig hondje, maar ik begin er nu aan te wennen. Het is ook wel moeilijk om een mooie hondennaam te vinden. Ik wilde hem weer Bobby noemen net zoals onze vorige Smous, maar dat vindt eigenlijk niemand een goed idee :-( 
Volgend weekend gaan we een kijkje nemen in Nieuwleusen. 
Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten