zaterdag 10 januari 2009

Voorpret

Natuurlijk kunnen wij nu bijna niet meer wachten totdat het eind februari is en de puppy's oud genoeg zijn om bij hun moeder weg te gaan (sorry Saartje.:-$ ) 

We zijn al druk bezig met het bedenken van de allermooiste hondennaam en we vragen dan ook iedereen om ons mee te helpen. Je kunt je suggestie(s) bij de 'poll' als reactie toevoegen. Dat wordt erg op prijs gesteld. Bruno begint er nu wel een beetje in te sluipen, ik raak er al aardig aan gewend. Al vind ik het nog steeds eigenlijk een naam voor een grote bruine hond. Volgens Tanja is dat juist de grap (en dat begin ik nu ook een beetje in te zien) :lol: 

Om de voorpret nog te verhogen heb ik alvast een boek aangeschaft van Martin Gaus; 'Puppymanieren' 
De boekjes die ik nog had van de vorige keer zijn wel erg verjaard en dus was het nodig om een nieuwe aan te schaffen, zodat ik straks nog beter voor 'Bruno' (voorlopig nog) kan zorgen :-) 

Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten